Jag är påvippen att byta leverantör, era program låser kontot, hänger och tuggar.....

• 0
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När man sitter under högsäsongen ska inte detta hända, det räcker att skatteverket inte har koll på sina servrar. Att programmen tuggar och hänger sej och kontot låser sej typ 10 ggr är inte något man vill hålla på med när man har högar med arbete, kan ni inte koppla bort programmet eller ännu hellre att jag själv kan koppla bort mej.

När det är säsong är toleransen för sånt här extraarbete = 0 "noll"

Foto på Katarina B Elf

Katarina B Elf

• 824 poäng 500 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

• 0
  • 3
Foto på Agge

Agge

• 204 poäng 100 badge 2x thumb
Jag har faktiskt också allvarligt funderat på att byta leverantör, är så trött på program som hänger sig, uppdateringar som ställer till det (exvis Visma lön), support som inte alltid har den rätta kompetensen. Grrrr.
Foto på Katarina B Elf

Katarina B Elf

Ni måste göra något åt detta, har varit så hela dagen,

Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,208 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Precis som ni skriver så har vi en del problem och just nu är det problem med kopplingen mellan våra lokalt installerade program och internetprogram, till exempel VIsma Lön - Visma Lön Anställd och Visma Adminsitration och Visma AutoInvoice.
Mina kollegor jobbar på att lösa det så fort som möjligt, tills vidare kan jag bara beklaga. :(

@Katarina: Att kontot låser sig brukar bero på att du har ett lösenord till vismaspcs.se och sen att det finns ett gammalt lösenord sparat i ett av företagen. Min kollega Victor skriver mer om det i den här tråden: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/mitt-konto-blir-last-inloggning-till-visma-kontot
Jag ber gärna en kollega kontakta dig om du vill att någon hjälper dig med det.
Foto på Katarina B Elf

Katarina B Elf

Jag har nu suttit vid datorn i 1 timme och en kvart för att lösa detta, nu sitter jag i er telefon kö, jag har inte denna tiden att hålla på med strul, detta är frustrerande och irriterande. Hur länge ska jag sitta i er telefon kö???

Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,000 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!
Förlåt, har du fått kontakt med mina kollegor?
/Anna
Foto på Katarina B Elf

Katarina B Elf

Ja någon fixade detta så nu är jag igång igen. Tack

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.