Jag har fått två olika kundnummer. Hur kopplar jag då min nätbutik till mitt ekonomiprogram?

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Hur gör jag nu när jag fått ett nytt kundnummer för den nätbutik och sida jag beställde?
Behöver koppla ihop dem med varandra men vågar inte pyssla själv med risk att allt arbete jag lagt på sidan försvinner.

Hjälp!
Hur ska jag gå tillväga?
Har eekonomi
Foto på Camilla

Camilla

  • 424 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 9,110 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Camilla,

Vad jag kan se när jag kikar på den e-post adress du har hos oss kan jag enbart se att du har ett aktivt kundnummer hos oss med ett eEkonomi Smart och en Website.
Har du en webshop och vill du koppla ihop dessa två gör man den inställningen i ditt eEkonomi under Inställningar - Företagsinställningar - Grunduppgifter och under Webbshopsinställningar väljer du Aktiverad.

Jag gissar att du kanske har registrerat din webshop på en ytterligare e-postadress och jag kan då ej se det kundnumret utan att ha mer information först.
Jag förstår om du ej vill gå ut med den informationen här så jag rekommenderar dig att kontakta vår support på telefon 0470 - 70 62 00 eller via chatt som du hittar HÄR.

Ha en bra dag!


/Cecilia