Kommer inte in i Byråstöd

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 månad sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Åtkomst till mitt program
Jag har för en vecka sedan byråstöd men kommer inte in in i mitt visma progam/ Håkan
Foto på 173168

173168

• 82 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 1 månad sedan

• 0
  • 1
Foto på Mia Sundin

Mia Sundin, Moderator

• 2,478 poäng 2k badge 2x thumb
Hej Håkan!

Roligt att du börjat att arbeta i Byråstöd.

För att hjälpa dig måste jag veta lite mera. Får du felmeddelande och vad säger det? Eller är det att du har glömt dina inloggningsuppgifter?

Återkom gärna med mera information så ska vi hjälpa dig.
Foto på 173168

173168

• 82 poäng 75 badge 2x thumb
Mitt program som heter Visma e ekonomi är helt försvunnet jag kommer inte åt att fakturera
eller göra någonting
Foto på Jonathan Mattsson

Jonathan Mattsson, Moderator

• 278 poäng 250 badge 2x thumb
Hej Håkan!

Var är du för någonstans när eEkonomi har försvunnit? Om du inne i Visma Byråstöd står på Min Sida - vilket är den första sidan som öppnas upp när du startar byråstöd - kollar längst ner så finns det där en ruta för Internettjänster. Där nere kan du klicka på Till tjänsten så ska du omdirigeras till ditt egna eEkonomi.

Är det för en kund du inte kan nå eEkonomi från Byråstöd skulle jag rekommendera att du klickar på Kommando - Synkronisera. För då genomförs en synkronisering mot våra internettjänster och det ska då uppdateras så tillgången blir aktiverad på kunden. När det är gjort klickar du på Kunder  - Väljer upp kunden - Starta - Visma eEkonomi.

Ett annat sätt att nå tjänsten är att logga in på vismaspcs.se - logga in mot Mina Tjänster och välj upp ditt företag om du ligger upplagd mot flera. Där inne ska du sedan också kunna se ikonen för Visma eEkonomi också.

Om det mot förmodan inte skulle hjälpa så skulle jag vilja att du kontaktar oss för att vi ska kunna felsöka vidare.

Ha en fin dag!
/ Jonathan