jag kan inte logga in från någon webbläsare

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag ringde i fredags och nu flera ggr idag. Jag kan inte logga in, har rensat webbhistoriken från tidens början, både i fredags och idag, har provat inloggning från Chrome, explorer och firefox, jag får ingen återkoppling bara att nån ska ringa upp när problemet är fixat, jag kommer in via telefon, men behöver både offerera och fakturera och kan inte göra det via telefon, vad gör att jag plötsligt inte kommer in via datorn?? Använder PC och tydligen har VISMA kört en uppdatering nyligt förra måndagen? det har även Windows vad jag kan se i fredags, hänger det ihop, när kan jag förvänta mig en lösning på problemet? Jag har lite problem/panik... jag blir inge bra mot mina kunder om jag inte kan skicka offerter och fakturera..
Foto på Anna-Maria

Anna-Maria

• 132 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 0
  • 2
Foto på Anna-Maria

Anna-Maria

och är det här jag ska ställa frågan eller är detta fel ställe?
Foto på Pacsac

Pacsac, Champion

• 48,458 poäng 20k badge 2x thumb

akut - försök chat

men för mig har det fungerarat hela dagen

Foto på Anna-Maria

Anna-Maria

Vad har du för webläsare?
Jag får ett fel meddelande som säger ERROR getting token 1490021225
Foto på Pacsac

Pacsac, Champion

• 48,458 poäng 20k badge 2x thumb
IE 11
Foto på Lentzit

Lentzit

• 3,396 poäng 3k badge 2x thumb
Funkar här så det kanske inte är ett generellt fel. Har du testat att logga in i InPrivate CRTL+Shift+P?
Foto på Lisa Skandevall

Lisa Skandevall, Fd Moderator

• 740 poäng 500 badge 2x thumb
Hej Anna-Maria. 

Jag ser att du har ett pågående ärende hos oss angående detta. En kollega kommer att kontakta dig under förmiddagen med en lösning. 

Ha en fin dag!
/ Lisa

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.