Skriv-kolumn även på beställningar - Administration

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Under bevakning
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!
Varför finns det inte någon "skrivkolumn" i beställnings-dokumentet så att man kan avmarkera en rad så att den inte skrivs ut ???
Funktionen finns i övriga dokument (offert/order/följesedel osv), men inte i beställningsformuläret. Har behov av denna funktion dagligen och får i stället kopiera, klippa och krångla.....suck! Har stört mig på detta i åratal och ringt er flertalet gånger utan resultat.
TACKSAM FÖR ÅTERKOPPLING SNARAST !!!

Från en extremt trött kund, Lise-Lott
Foto på Stampelgravyr

Stampelgravyr

• 70 poäng

Publicerades för 6 år sedan

• 1
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

• 47,020 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Lise-Lott,

Tack för synpunkten. När vi prioriterar förbättringar tittar vi vad användarna efterfrågar mest samt på de förslag på förbättringar som skulle göra stor nytta/förenkla för många användare.

Jag kan hålla med att Skriv-funktionen i Visma Administration 2000 skulle vara användbar även på beställningar men i förhållande till andra förbättringsförslag, och utifrån det underlag vi har idag, är det få användare som efterfrågar detta. Vi kommer bevaka förslaget här i forumet och jag hoppas att vi får input från fler användare för att kunna utvärdera detta igen i framtiden.

Om fler vill se Skriv-kolumnen på beställningar, gilla då gärna tråden med +1 knappen.
Foto på A, ITchefen

A, ITchefen

• 3,768 poäng 3k badge 2x thumb
Använder kommentaren till endel sådant istället.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.