Kan du rekommendera redovisningskonsult som jobbar med eEkonomi?

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Hej

Jag har verkligen inte hittat rätt resurs själv. Behöver en som jobbar online digitalt med Visma Eekonomi. Har kollat "Samarbeta med redovisningsbyrån" men tycker en rekommendation är bättra. Geografisk placering spelar ingen roll.

Mvh Claus
claus@specimen.dk
Foto på Claus Olsen

Claus Olsen

• 122 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Lentzit

Lentzit

• 3,406 poäng 3k badge 2x thumb
Jag använder eEkonomi (i 10 mån) Bokföring och Fakturering, med Bankkoppling samt nyttjar AutoInvoice. Koppling/Samarbete till Revisor finns. Jag hade ingen bokföringsvana i starten men bpde jag och peogrammet har blivit bättre och kan absolut rekommendera programmet till verksamheter som inte har en mängd avvikelser och anpassningsbehov. Vad mer vill du veta?
(Redigerad)
Foto på Claus Olsen

Claus Olsen

• 122 poäng 100 badge 2x thumb
Hej, ja jag är också nöjd med eEkonomi :-) men behöver extern ressours som underlättar redovisning här med allt det som jag kan göra bättra. Och kanske bra jag hittar 1 person som vet eksakt hur eEkonomi funkar. Med vänlig hälsning Claus
Foto på Sara

Sara

• 1,316 poäng 1k badge 2x thumb
Jag jobbar som redovisningskonsult enbart i eEkonomi. Har jobbat ca 15 år med redovisning och tycker att det är väldigt kul och oerhört praktiskt att jobba helt digitalt. Vill du ha min hjälp, hör av dig! Har flera företagare/ kunder jag arbetar med som du kan få prata med. Mvh Sara Öhman 070-4829332
Hej Claus.

Vi är en byrå som hjälper en del företagare genom samarbete genom E-ekonomi.
Har jobbat med redovisning sedan 1983 och med Visma produkterna sedan 1991.
många av våra klienter använder oss som ett bollplank i redovisningsfrågor och ekonomi/juridik.
Du är välkommen att ta kontakt med oss på telefon 0770-33 99 25. Har öppet från kl 10.00 till 12.00 nu under sommaren. Annars finns vi tillgängliga nästan 24/7. Jobbar mycket digitalt och över hela landet.

Tomas Tobiasson
Angamato Ekonomikonsult 
Foto på Susanne

Susanne

• 1,774 poäng 1k badge 2x thumb
Hej Claus!

Jag är auktoriserad redovisningskonsult som arbetat i Vismas olika program sedan 2006. Jag är placerad i Vellinge, med fördelen med E-ekonomi är ju att man kan vara placerad var som helst då man jobbar digitalt! :-) Du är välkommen att höra av Dig på tfn: 0705-795 234

Hälsningar

Susanne Liljeholm
Esselem Redovisningsbyrå AB
Foto på Anna

Anna

• 2,028 poäng 2k badge 2x thumb
Jag samarbetar med Ekonomikonsulterna i Solna och är helnöjd. Kompetenta, smidiga och trevliga.
http://www.ekokonsulterna.se/