Kan ej logga in i app efter lösenordsbyte (Windows 10 Mobile)

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Bytte lösenord (på mina sidor) och blev då givetvis ombedd att logga in på min app på min Windows 10 Mobile (Lumia 950 XL). Om jag nu skriver in rätt lösenord (det nya) så kraschar appen (bara "stängs"). Skriver jag in fel får jag vanliga meddelandet att det är fel lösenord eller användarnamn.

Har testat att installera om appen utan effekt. Det fungerar fint att starta demoinloggen.
Foto på Ekonomihjalpen

Ekonomihjalpen

  • 668 poäng 500 badge 2x thumb
  • frustrerad

Publicerades för 4 år sedan

  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,066 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Skulle du vilja testa att använda ett lösenord med bara bokstäver och siffror? Om det är så att du har andra tecken i lösenordet?
Vi har stött på liknande fel i andra appar så kan vara värt att testa!

/Anna
Foto på Ekonomihjalpen

Ekonomihjalpen

  • 668 poäng 500 badge 2x thumb
Jag har bara bokstäver och siffror i lösenordet. Hade detsamma (fast olika lösenord) både när det fungerade och nu när det slutade fungera efter lösenordsbyte.
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,066 poäng 50k badge 2x thumb
Hej igen!

Okej, då skulle jag föreslå att du testar två saker:
1:  Ändra språk på enheten till svenska
2: Köra den senaste programuppdateringen av telefonen.

Fick förslaget på detta då det hjälpt en tidigare användare med detta!
Foto på Ekonomihjalpen

Ekonomihjalpen

  • 668 poäng 500 badge 2x thumb
Halloj!

1 - Den är och har alltid varit (även när det tidigare fungerade) inställd på Svenska.
2 - De senaste uppdateringarna är installerade och jag är noggrann med att se till att hålla den uppdaterad.

Så tyvärr inga framsteg där...
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,066 poäng 50k badge 2x thumb
Åh, nu är idéerna snart slut :)

Vill du testa att byta till ett annat lösenord? 
Funkar det inte så ser jag till att du blir uppringd!

/Anna
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,066 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Har detta löst sig för dig?
/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.