Kan inte klicka på Matcha bankhändelse när du arbetar i Internet Explorer - eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 6 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!

Ifall du använder Internet Explorer som webbläsare så har vi problem just nu med att det inte händer någonting när du klickar på Matcha under Kassa och bankhändelser. 

Självklart kikar vi på vad som har hänt men som lösning tills vidare är att du använder någon annan webbläsare istället för att komma vidare. 

Återkopplar så fort vi har en lösning på plats.

/Jenny
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 7,686 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 6 månader sedan

  • 1
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 7,686 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Nu fungerar det att matcha banktransaktioner igen när du använder Internet Explorer. 

Ha en fin dag!
/Jenny

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.