Kan inte klicka på Matcha bankhändelse när du arbetar i Internet Explorer - eEkonomi

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 4 veckor sedan
  • Löst
Hej!

Ifall du använder Internet Explorer som webbläsare så har vi problem just nu med att det inte händer någonting när du klickar på Matcha under Kassa och bankhändelser. 

Självklart kikar vi på vad som har hänt men som lösning tills vidare är att du använder någon annan webbläsare istället för att komma vidare. 

Återkopplar så fort vi har en lösning på plats.

/Jenny
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 7,576 poäng 5k badge 2x thumb

Publicerades för 1 månad sedan

  • 1
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 7,576 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Nu fungerar det att matcha banktransaktioner igen när du använder Internet Explorer. 

Ha en fin dag!
/Jenny