Kan inte läsa in scannade fakturor

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
  • Besvarad

Hej,

Sedan igår dyker inga fakturor jag scannat/mailat till vår fakturamail (orgnr@autoinvoice.se) upp för inläsning i Visma. De enda fakturorna som gör det är e-fakturorna (Svefakturor). Mycket bråttom att lösa detta problem då det är flera leverantörer som mailar fakturorna direkt till fakturamailen!

Foto på FilipCC

FilipCC

  • 216 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 9 månader sedan

  • 0
  • 1
Foto på Linnea Norden

Linnea Norden, Moderator

  • 5,398 poäng 5k badge 2x thumb
Hej FilipCC!

Fungerar detta för dig nu? Jag kan se att du var i kontakt med vår support i slutet av maj, och skulle återkomma om det inte löste sig. 

//Linnea
Foto på FilipCC

FilipCC

  • 216 poäng 100 badge 2x thumb

Hej,

Det fungerar nu, tack.

Det var en kort period där i maj då det tog ovanligt lång tid för fakturorna att läsas in.