Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Josefin R Välkommen som ny forummedlem. När du arbetar med generellt semesterår (1 april - 31 mars) ska semesterårsavslutet göras efter aprillönen när alla avvikelser för föregående semesterår är registrerade, precis som du verkar ha gjort. Det är svårt för oss att avgöra via forumet vad det är som har blivit fel i och med att vi inte ser ditt program så kan vi inte heller felsöka. Gör så att du höra av dig till supporten för rådgivning och felsökning. Om du vill får du gärna uppdatera mig på vad ni kommer fram till sedan. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Hej@Tinna GunnarssonJag har nu testat det du skriver här och satt ett datum vid skickandet till rätt period i detta fallet 31/3. Jag har omkopplat visma lön smart inne i visma utlägg men har fortfarande samma fel.Är det bara att sätta sig i kö till supporten med andra ord?Upptäckte dock en annan sak, mail adressen stämmer inte under min anställda profil gentemot den användaren jag använder i utlägg. Dock stämmer anställnings nummer, namn och personnummer. Kan det vara detta som är fel?mvhJesper
Hej @Gabby Ki Välkommen som ny forummedlem. Jag är inte helt med på din fråga. Semesterdagar är alltid i hela dagar och både semester samt kompledigheten får du lägga in med snabbvalen. Vad är det du undrar om systemet håller koll på? När du gör ett semesteruttag med snabbvalet Semester, uttag räknar ditt löneprogram ner antalet semesterdagar och samma sak gäller för komptiden som du tar ut med snabbvalet Tidbank. Återkom och förklara lite mer om du inte fick svar på din fråga så hjälps vi åt. /Tinna
Hej @Lönekonsulten1 Det låter väldigt märkligt eller så missar vi båda någon inställning. Jag har precis som du aktiverat i företagsinställningar och kan fördela på projekt både via Fliken Lön i anställningsregistret och inne på lönekörningen. Gör så att du slår en signal till supporten som kan koppla upp och kika över inställningarna i ditt program. Jag blir väldigt glad om du uppdaterar din frågetråd sedan så jag vet att det har löst sig för dig. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Vi ser att det har varit lite problem med Kivra under morgonen och att en del lönebesked inte har blivit skickade korrekt. Vi kommer skicka om dem inom kort när vi har fått bekräftat att problemet är helt löst.Vi ber er avvakta tills vidare och så uppdaterar vi tråden när problemet är åtgärdat och lönebesken har gått iväg.Du kan välja att prenumerera på ditt program för att få uppdateringar via mejl om pågående incidenter. Gör så här för att prenumerera 1. Välj fliken Driftinfo. 2. Välj din produkt. 3. Välj “Prenumerera”.
Awesome
Genvägar