Klarmarkerade tidrapporter får status som Ej klarmarkerade

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Just nu upplever flertalet kunder att deras klarmarkerade tidrapporter har fått statusen Ej klarmarkerade istället. 
Även attest kan visa felaktig status. 

För tillfället så ber vi er att avvakta med att klarmarkera och attestera anställdas tidrapporter. 

Följ forumtråden för att få ett mejl när vi uppdaterar den. 
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Application Specialist Visma Online

  • 2,832 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 10 månader sedan

  • 1
Foto på Susanne Karlsson

Susanne Karlsson, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 524 poäng 500 badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! Nu ska problemet vara åtgärdat. Kör på som vanligt med klarmarkeringar och attesteringar. Återkoppla om något är oklart.