Klarmarkerade tidrapporter får status som Ej klarmarkerade

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 månad sedan
  • Löst
Just nu upplever flertalet kunder att deras klarmarkerade tidrapporter har fått statusen Ej klarmarkerade istället. 
Även attest kan visa felaktig status. 

För tillfället så ber vi er att avvakta med att klarmarkera och attestera anställdas tidrapporter. 

Följ forumtråden för att få ett mejl när vi uppdaterar den. 
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

  • 1,556 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 1 månad sedan

  • 1
Foto på Susanne Karlsson

Susanne Karlsson, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 264 poäng 250 badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! Nu ska problemet vara åtgärdat. Kör på som vanligt med klarmarkeringar och attesteringar. Återkoppla om något är oklart.