Klarmarkerade tidrapporter får status som Ej klarmarkerade

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 7 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Just nu upplever flertalet kunder att deras klarmarkerade tidrapporter har fått statusen Ej klarmarkerade istället. 
Även attest kan visa felaktig status. 

För tillfället så ber vi er att avvakta med att klarmarkera och attestera anställdas tidrapporter. 

Följ forumtråden för att få ett mejl när vi uppdaterar den. 
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Information Coordinator

  • 2,562 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 7 månader sedan

  • 1
Foto på AccountantfromHell_singland

AccountantfromHell_singland, Champion

  • 20,436 poäng 20k badge 2x thumb
Molnfunktioner är allt bra rättvisa. Ingen får det bättre än andra utan alla får det lika "dåligt". Lite vänster om du frågar mig.... jämlikt och fint och ingen får det oförtjänt bra. 
Själv kör vi ju lokala program och tillhör väl kanske den orättvisa delen som själv har kontroll över vad dom händer.... i den mån det går.....
Foto på Karolina

Karolina

  • 426 poäng 250 badge 2x thumb

Hej, hur går det med detta? Vi sitter och ska föra över våra kunders tider....
Foto på Susanne Karlsson

Susanne Karlsson, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 274 poäng 250 badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej! Nu ska problemet vara åtgärdat. Kör på som vanligt med klarmarkeringar och attesteringar. Återkoppla om något är oklart.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.