Klienters epostadresser till Visma Scanner borde visas i Byråstöd!

  • 0
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Det behöver vara enkelt för byrån att få reda på vilken vismadoc.net-adress klienterna har! När kunder råkar e-posta underlag till byråns mailadress, i stället för till vismadoc.net-adressen - vilket händer ganska ofta - känns det som en självklarhet att byrån ska kunna lösa problemet genom att vidarebefordra mailet till kundens vismadoc.net-adress, utan att behöva besvära dem med att be dem skicka samma underlag en gång till! Om vi som byrå ska kunna rekommendera Visma Scanner måste tjänsten vara så praktisk och underlättande som ni gör gällande. Det får inte orsaka kunderna mer arbete och skapa irritation, när man väl fått dem att börja vidarebefordra de underlag de fått via e-post! Det är inte bra för byrån som vill leverera god service och skapa förtroende hos klienten, och det är inte heller någon bra reklam för Visma SPCS.
Foto på Helepop

Helepop

  • 282 poäng 250 badge 2x thumb
  • bekymrad

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 3
Foto på Fredric Broad

Fredric Broad, Moderator

  • 2,754 poäng 2k badge 2x thumb
Hej!

När du har samarbete med dina kunder i Visma Scanner så kan du själv ladda ner appen och sedan logga in med din epost och ditt lösenord som du har till vår hemsida. Därefter får du välja vilket företag du vill logga in med. Här kan du sedan se den epost som är kopplad till just detta företaget.

Skulle företaget inte vara valbart i appen går du till www.vismaspcs.se - Mina tjänster - Välja din kunds företag (I menyn uppe till höger) - Användare (Också i menyn uppe till höger). Kontrollera sedan att du som användare har tillgång till tjänsten Visma Scanner.

Trevlig helg
/Fredric

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.