Kunde inte tolka det som klistrades in, Länsförsäkringar - eEkonomi

  • 4
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Ett nytt problem som inte funnits tidigare. När jag ska klistra in kontoutdraget så får jag meddelande att Visma ej kan läsa det inklistrade utdraget. Vad beror detta på?
Foto på comafab

comafab

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 4
Foto på Jenny Sjöström Sannéus

Jenny Sjöström Sannéus, Application Specialist eEkonomi/Website/Webshop

  • 7,686 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej allihopa!

Idag har jag glädjen att berätta att vi har gjort en förändring gällande att kopiera/klistra in sitt kontoutdrag från Länsförsäkringar. 

Vi har tidigare haft problem med att läsa in kontoutdrag som innehållit: 
- Parenteser eller specialtecken , och ;
- Transaktioner som gör att saldot på kontot överstiger 1 000 000.

Numera så fungerar det att klistra in kontoutdrag som innehåller ovanstående. Testa gärna hur det ser ut hos er och tveka inte på att återkoppla till oss. :)

Jag vill passa på att informera om att vi inte stödjer att klistra in kontoutdrag från Länsförsäkringar Privat utan enbart från Länsförsäkringar Företag. 

Ha en fin fredag!
/Jenny