Kö systemet vid telefonsupport

  • 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Under bevakning
Varför kan man inte få veta sin plats i kön när man ringer till telefonsupporten? Jag vet att det kan variera väldigt ändå, en del ärenden kan ju ta lång tid och andra går betydligt snabbare, men det kan ändå kännas bra att veta om man står på plats 10 eller 76!
Sitter för närvarande i kö till telefonsupporten, har väntat i 60 min, vet inte om det beror på att alla har gått på lunch!? Jag måste återigen kritisera er support som fortfarande inte är tillfredsställande och med väldigt lång väntetid! Det är ju inte detta vi betalar för! Tar ni inte åt era av kritiken? Väldigt många vill fortfarande prata med någon när man får problem, men ni tycks inte förstå det! Det går inte att skriva så många tecken i chatten så ibland är det svårt att förklara problemet och det är oftast kö även där. Dessutom så märker man att den man chattar med tar ett annat ärende under tiden, så då måste man återigen vänta! Oerhört irriterande! 
Och till slut: Jag hoppas verkligen inte att min långa väntetid beror på att de som sitter i supporten har gått på lunch allihopa? Det kan väl inte vara tillåtet om man sitter i en supporttjänst?
Foto på Laila

Laila

  • 12,668 poäng 10k badge 2x thumb
  • Frustrerad och arg!

Publicerades för 10 månader sedan

  • 1
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,526 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Laila!

Först vill jag säga att mina kollegor finns här på telefon även under lunchtid, men då vi delar upp lunchtimmarna blir det lite färre som tar samtal under lunchen - då även de måste få mat :)

Vi har självklart diskuterat informationen när man sitter i kö till vår support. Men vi tar med oss dina synpunkter.