Kommer inte in i programmet - eEkonomi

  • 3
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
När jag loggar in kommer jag till bara en "grå" sida. Kommer inte in till programmet
Foto på CeciliaGD

CeciliaGD

  • 112 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 10 månader sedan

  • 3
  • 3
Foto på Jan T

Jan T

  • 2,726 poäng 2k badge 2x thumb

Prova med att trycka på tillbakapil när den grå sida kommer upp

Jan
Foto på Hkhan

Hkhan

  • 180 poäng 100 badge 2x thumb
Sidan fungerar inte

eaccounting.vismaonline.com omdirigerade dig för många gånger.





Har rensat cookies, cache och stoppat och startat om router. 
Fungerar inte!
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 10,206 poäng 10k badge 2x thumb
Hej och Hkhan,

@CeciliaGD, har det löst sig för dig än?
Jag låter som att du kan logga in på mina tjänster, alltså vismaspcs.se men det är först när du klickar på symbolen för eEkonomi som det tar stopp.
Har du rensat cachen i den webbläsaren du använder nu? Eller har du provat om det fungerar i nån annan webbläsare än den du vanligtvis använder?
Vet du inte hur du rensar cachen i din valda webbläsare kan du bara öppna en ny flik och gå in på sidan www.rensacachen.nu så får du reda på hur du gör.

Återkom gärna med svar på om det har löst sig.

@Hkhan, jag mejlar dig ett separat mejl om varför du inte kan logga in i ditt eEkonomi.

Ha en fin dag!
/Cecilia
Foto på Jonas

Jonas

  • 60 poäng
Hej Cecilia, 

Jag har samma problem, trots rensad cache, cookies samt prövat logga in i andra webbläsare och på andra datorer. Vill du kontakta mig på email gällande detta också? 

Tack på förhand!
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Jonas!

Jag har skickat ett mejl till dig.

/Moa
Foto på Pär Lennebrink

Pär Lennebrink

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
Jag har samma problem som alla andra här inne. Och ja jag har provat allt som ni säger att vi ska göra. Jag kommer fortfarande inte in.
Hjälp tack!
Foto på BAS_Gunilla

BAS_Gunilla

  • 312 poäng 250 badge 2x thumb
Hej! Vi har samma problem, den står bara och snurrar!
Foto på VictorGA

VictorGA

  • 72 poäng
Jag får exakt samma fel. Jag har rensat all webbdata och testat på två olika datorer (med de tre stora webbläsarna) och två olika telefoner, men får samma felmeddelande.
Foto på VictorGA

VictorGA

  • 72 poäng
Från olika nätverk dessutom.
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Victor!

Jag har skickat ett mejl till dig.

/Moa
Foto på TanerAdam

TanerAdam

  • 110 poäng 100 badge 2x thumb
Hej Moa

Finns det en möjlighet att jag kan få samma mail som de andra, jag har nämligen också problem med att jag bara blir omdirigerad hela tiden, oavsett läsare, närverk eller opreativsystem?
Foto på Lezan

Lezan

  • 120 poäng 100 badge 2x thumb
Hej Moa! finns det någon möjlihet att jag också kan få detta mejl? Jag har testat allt som föreslagits utan att komma in och måste verkligen komma in idag.
Foto på halvmanen

halvmanen

  • 274 poäng 250 badge 2x thumb
Samma sak här. Hela tiden är det strul med inloggningen. Börjar verkligen tröttna.
Foto på Hower

Hower

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Samma problem med inloggning. Panik!! Vad är det för snack om specifika avtal?
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej! Om det inte har löst sig för dig så beror det på ditt specifika avtal. För att jag ska kunna göra den specifika kollen så måste jag få ditt kundnummer och det ska av säkerhetsskäl inte skickas över forumet. Jag mejlar dig. /Moa
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej på er!

Jag har rapporterat detta och fick precis input att det nu ska fungera att logga in igen. Testa gärna.

Ni kan också testa att gå direkt via https://eaccounting.vismaonline.com för att se om det fungerar. Återkom om det inte fungerar. Beklagar strulet! Ha en fortsatt bra söndag. /Moa
(Redigerad)
Foto på Lezan

Lezan

  • 120 poäng 100 badge 2x thumb
Jag kommer tyvärr fortfarande inte in! vad kan jag göra nu?
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej! Då har det specifikt med ditt avtal att göra. Jag skickar ett mejl så kikar vi vidare där. /Moa
(Redigerad)
Foto på Pär Lennebrink

Pär Lennebrink

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
Då är det säkert nåt fel på mitt avtal också då för jag kommer inte heller in fortfarande! Internt systemfel får jag upp emellanåt på er sida för inlogg. Den va ny. Jag antar att vi blir kompenserade för detta?
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Pär! Jag ser på ditt kundnummer att det har med ditt avtal att göra. Jag mejlar dig så får du mer information kring varför det inte fungerar för dig. /Moa
Foto på Hower

Hower

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Hej! Har det löst sig med koll på avtal? Har inte kommit in på hela dagen?
(Redigerad)
Foto på Susanne

Susanne

  • 70 poäng
Jag kommer inte heller in, samma problem som de andra oavsett webläsare, har mailat support@vismaspcs.se är verkligen i behov av att komma åt programmet...
Foto på Rut

Rut

  • 92 poäng 75 badge 2x thumb
Samma här, Sidan fungerar inte

eaccounting.vismaonline.com omdirigerade dig för många gånger.

(Redigerad)
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Rut och Susanne! Jag har mejlat er också. /Moa
Foto på Sofia Dejke

Sofia Dejke

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Hej! Jag kommer inte heller in! Får samma meddelande som de övriga, har rensat och tömt, bytt webbläsare och startat om. Vad göra?
Foto på Rut

Rut

  • 92 poäng 75 badge 2x thumb
Hej! Har det löst sig.  Har inte kommit in på hela dagen?
Foto på Linda

Linda

  • 156 poäng 100 badge 2x thumb
Hej Moa! Är enormt trött på att inte kunna logga in nu, har testat ALLT! Skulle du omgående kunna hjälpa mig med detta? Väldigt trist, för man betalar ju andå en del pengar för en tjänst son nu är helt obrukbar.. :/

Önskar dig en din dag!
Bästa hälsningar!
Foto på My Janhall

My Janhall, Moderator

  • 2,492 poäng 2k badge 2x thumb
Hej Linda, 

Vi har mailat dig angående ditt avtal.  
/My 
Foto på Linda

Linda

  • 156 poäng 100 badge 2x thumb
Jag kommer inte heller in, har gjort allt ni skrivit - flera gånger! Startat om datorn. Provat både Mac och PC samt olika webbläsare. Det här känns faktiskt inte alls okej.. :/
Foto på goinge

goinge

  • 82 poäng 75 badge 2x thumb
Jag har inte kunnat logga in på flera dagar.
Det är inte första gången samma problem upprepas.
Jag har 3st olika webbläsare och ingen fungerar längre med Visma.
Rensa cacheminne verkar vara det enda svar man kan läsa om i forumet .
Jag vet ingen som löst problemet med detta. Provade detta förra gången
det begav sig, till ingen nytta. Det ställde bara till en massa annat extraarbete.

När tänker ni komma med någon vettig lösning?



(Redigerad)
Foto på Sofia Dejke

Sofia Dejke

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Hej igen! Jag vill också ha mail med instruktion eller vad det är som står i det. Har behov av att snarast komma in i programmet! 
Foto på Sabina Henriksson

Sabina Henriksson

  • 130 poäng 100 badge 2x thumb
Hej. Jag kommer inte heller in på eEkonomi Fakturering. Har testat tre webläsare och rensat cacheminnet m.m. Skicka mig gärna info via e-mail enligt ovan.
Vänligen,
sabina@musikantensforlag.se
Foto på Hkhan

Hkhan

  • 180 poäng 100 badge 2x thumb
Officiellt svar
Flera av er har kanske gjort samma misstag som jag, och inte betalat någon av Vismas fakturor i tid?

Foto på Zuzindie66

Zuzindie66

  • 60 poäng
Maila mig om mitt avtal tack. Jag har gjort allt ovan 100 gånger och betalt mina räkningar. 
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 10,206 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Zuzindie66,

Jag har mejlat dig.

Ha en trevlig kväll!
/Cecilia