Kommunicera ut fel i produkterna

• 6
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Bekräftat

Ni måste hitta ett sätt att kommunicera ut de fel ni har i produkterna. Varför inte på startsidan med en stor varningstriangel. Jag hinner inte sitta och leta i ert forum. Hittade gammal länk där ni upplyste om att ni samlade all felinformation, följde den länken men sidan var tom!

Det här fungerar ju inte!

Foto på monova

monova

• 1,708 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 6
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,208 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Ursäkta sent svar! Vår ambition är såklart att kunna meddela berörda användare av fel som de kan ha råkat ut för. Min önskan vore att du fick ett meddelande om problem och nyheter direkt i ditt program, men att de var anpassade särskilt för dig. Eftersom detta kräver utveckling har det prioriterats ner till förmån för nyheter och förbättrad funktionalitet i programmet men jag har lyft denna frågan och hoppas att vi framöver har ett bra sätt att informera.

Jag tar gärna emot tips och idéer på hur du vill ha information, både i realtid när du är i ditt program och också om det i efterhand upptäcks något och du då inte är inne i ditt program.
/Anna

P.S Sidan med Kända fel funkar som du upptäckt inte och det håller vi på att utreda och fixa. D.S
Foto på KarinL

KarinL

• 3,278 poäng 3k badge 2x thumb
Jag hade uppskattat en ruta på skärmen som kommer fram när man öppnar modulen/funktionen. Till exempel om ni har problem med något i lönemodulen så får man upp ett meddelande om det när man öppnar den modulen i menyn. Och då tänker jag inte på notifieringarna ni lägger uppe på skärmen utan en större ruta man får klicka bort.  
Foto på Rolf Alm

Rolf Alm

• 606 poäng 500 badge 2x thumb
För ett år sedan föreslog jag precis det du efterfrågar. Jag har bara ett litet AB. Flera av er jobbar i flera bolag samtidigt. Inte kul att behöva komma ihåg ev göra om och rätta överallt. Extra jobb behöver vi inte.
Efter allt strul med deklaration etc har jag igen föreslagit det som en IDÉ i forum. Fick positivt besked att det ska undersökas om det går att fixa,