Kommunikationsfel? - eEkonomi

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag får det här felmeddelandet när jag försöker göra en arbetsgivardeklaration: "Kommunikationen med programmet bröts. Logga ut och försök igen om en liten stund." Det hjälper inte att vänta en liten stund. Vad är problemet?
Foto på Pal Jacobson

Pal Jacobson

  • 70 poäng

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Cecilia Towner

Cecilia Towner, Moderator

  • 9,288 poäng 5k badge 2x thumb
Hej,

Supporten kommer att ta kontakt med dig via telefon istället så kan vi lösa ditt problem via den kanalen istället.
Jag mejlar dig så att vi kan stämma av nummer och tid som passar.

/Cecilia
Foto på Daniel

Daniel

  • 62 poäng
Det här är ett fel som dyker upp för mig jämt och ständigt också.
Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

  • 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Daniel! 
För din del ser det ut att finnas två kundnummer hos oss. På det ena ser det ut som att du har provat programmet för längesen. Kan vara något där som ligger och stör. Jag har gjort en liten justering genom att tagit bort din användare för tjänsten och registrerat om det. Det är ingenting som påverkar något, men jag hoppas att detta resulterar i ett felmeddelandet inte längre ska dyka upp för dig. 

Får du problem igen så får du gärna kontakta supporten. :)

Skulle det vara någon mer som får detta problemet så kontakta gärna vår support så hjälper vi er :) 


Ha det gott!
/Sanna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.