Kompsaldo 0 i Mitt lönebesked/appen Min Lön

• 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 12 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej, vi ser inte komptiden i appen eller när man loggar in längre. Bara om man skriver ut lönespecen. (Jag menar inte arbetstidsförkortningen). Visst har man kunnat se det tidigare? (Vi har precis börjat med appen).

Notera - Den här konversationen skapades från ett svar på: Se timmar kvar för arbetstidsförkortning i appen Mitt Lönebesked.
Foto på Ulrika

Ulrika

• 376 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 12 månader sedan

• 3
Foto på Ulrika

Ulrika

• 376 poäng 250 badge 2x thumb
Det syns bara i utskriftsläget.

Notera - Den här konversationen skapades från ett svar på: Se timmar kvar för arbetstidsförkortning i appen Mitt Lönebesked.
(Redigerad)
Foto på annasarnehed

annasarnehed

• 2,750 poäng 2k badge 2x thumb
Rubriken för komptid finns men inga timmar syns. Saldot är noll.

(Redigerad)
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 91,004 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!
Vi har lyckats återskapa detta hos oss och uppdaterar den här tråden när det är fixat.
Saldot visas om du klickar på knappen Skriv ut inne på Mitt lönebesked.
/Anna
Foto på Valter Wallin AB

Valter Wallin AB

• 534 poäng 500 badge 2x thumb
Hej! Vi har appen Min Lön, och där finns ingen skrivut knapp???!!!
Foto på Anna Svensson

Hej!

Du kan via mobilen gå till länken http://timeclock.vismaonline.com/ och komma åt lönebeskeden den vägen. Tjänsten Mitt Lönebesked är mobilanpasasad och går att öppna både i dator, padda och mobil. Självklart är appen smidigare och vi hoppas på en snabb lösning.

/Anna
Foto på Gabriella-ella

Gabriella-ella

• 156 poäng 100 badge 2x thumb
Hej! Kompsaldot i Visma Lön Anställd är noll efter kompsaldouppräkningen. Att det är uppräkning på på lönespecifikationen gör ingen nytta för oss om den informationen inte läses in i stämpelsystemet. 

Hur ska de anställda kunna ta ut kompledighet om kompsaldot är noll? 

/Gabi
Foto på Theodor Ahlström

Theodor Ahlström, Moderator

• 4,944 poäng 4k badge 2x thumb
Eftersom din fråga avser kompsaldot inne i lön anställd så flyttar jag ditt svar till en ny tråd.

Du hittar den nya konversationen här: Kompsaldo noll i Lön anställd
Foto på Anna Svensson

Officiellt svar
Hej!
Nu är det fixat så nu ska de anställda se kompsaldot i både appen Visma min Lön och i Mitt Lönebesked på webben.
/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.