Konto för ombyggnation/Anpassning av befintlig lokal

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)

Hej!

I vårt fastighetsbolag så hyr vi ut lokaler, där vi till en ny hyresgäst har gjort lite anpassningar av lokalen. Nu tänkte jag lägga på denna kostanden på deras hyresfaktura, separerat ifrån själva hyran som en "anpassning av lokal" för 3 år framöver. Vilket konto är det som gäller...?


Tack för svar.

//S

Foto på S G

S G

  • 1,914 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på KenArd

KenArd, Champion

  • 48,276 poäng 20k badge 2x thumb
Hej S G,
Kopiera 3041 och kalla det för "lokalanpassning" eller liknande så kan du använda det kontot när det händer igen.

MVH

Kenneth