Kontosynkronisering dröjer - eEkonomi

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej, jag har kontosynkronisering aktiverad till SEB. I appen står det att senaste synkroniseringen skedde den 6/9...d.v.s. 4 dagar sedan. Visst skall synkronisering ske Mån-Fred? FYI. Min tjänst var temporärt försatt i läsläge....kan detta ha pajat något? Jag har kontohändelser som jag gärna vill ha synkat till Visma!
Foto på Lentzit

Lentzit

  • 3,406 poäng 3k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Fanny Örnberg

Fanny Örnberg, Moderator

  • 3,904 poäng 3k badge 2x thumb
Hej Lentzit,

Om problemet med din bankkoppling inte har löst sig än rekommenderar jag dig att kontakta vår support på antingen 0470-70 62 00 eller via chatt för att vi ska få en översikt över problemet samt se till så att det blir rätt för dig. Du hittar alla kontaktuppgifter på www.vismaspcs.se/kontakta-oss. Du kan även kontrollera så att den står som aktiv under Inställningar - Kassa- och bankkonton - Banksamarbete.

Ha det fint!

/Fanny

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.