Koppla inskannade dokument i Administration

  • 49
  • Idé
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Under bevakning
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

I Visma Administration kan man koppla dokument till Kunder och Leverantörer.
Det hade varit fantastiskt om det även gick att koppla dokument till leverantörsfakturor, avtal (ADM1000) och även kundfakturor.
Helst ska man kunna koppla flera olika dokument till varje post.
Då hade man kunnat koppla inskannad leverantörsfakturor, hyresavtal, faktureringsunderlag etc.

Detta hade gjort ett bra program så mycket bättre.

Foto på U Wehtje

U Wehtje

  • 2,522 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 7 år sedan

  • 49
Foto på Helene Struthers

Helene Struthers, Product Manager

  • 46,930 poäng 20k badge 2x thumb
Officiellt svar
Hej på er,

Ni har väl inte missat nyheten i senaste versionen av Visma Mobil Scanner och Visma Administration? Nu går det att mejla en leverantörsfaktura vidare från sitt e-postprogram eller fysisk scanner till Visma Mobil Scanner och vidare in i ekonomiprogrammet.

Spana gärna in den här filmen: https://www.youtube.com/watch?v=BDNXe...

Information om nya funktionen finns att läsa här: http://www.vismaspcs.se/visma-support...

:)