Kötider

  • 0
  • 3
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Satt i kö i 3,5h idag för att sen bli bortkopplad. Ska verkligen rekommendera det här företaget! Vem i er organisation tycker att era telefontider är ens nära att vara acceptabla och varför har inte det stolpskottet fått sparken än? 
Foto på Rolf

Rolf

  • 132 poäng 100 badge 2x thumb
  • Förvånad över er bottenlösa uselhet

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 3
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,162 poäng 20k badge 2x thumb
Hej Rolf!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att du blivit bortkopplad. Vi har långa väntetider till vår support, och vi beklagar detta. 
Vi tar dina åsikter på allvar, och jag har fört dem vidare. Har det löst sig, eller vill du att jag be en kollega kontakta dig för att reda ut ditt problem?
Foto på Lotta

Lotta

  • 832 poäng 500 badge 2x thumb
Självklart att väntetiderna blir långa när ni dragit på öppettiderna på telefon med flera timmar per dag, att ni sen hävdar och hånvisar oss kunder till chatten som är öppen 8-17 är oftast inte ens ett alternativ

Ni skriver att vi gärna ska komma med förslag på förbättringar, men vad som händer sen....ja det vet  inte jag, ni svarar bara -tack för inputen och vi lägger det till den "befintliga tråden" 

Jag hoppas verkligen att ni tar till er kritiken ni får och öppnar telesupporten iaf 8-16

Lotta
Foto på LW

LW

  • 20,694 poäng 20k badge 2x thumb

Håller med Lotta - och öppna mailsupporten igen!

//L

Foto på Blentarps Redovisning

Blentarps Redovisning

  • 1,544 poäng 1k badge 2x thumb
Jag håller med jag också. Ringde supporten igår, 106 min kötid, bortkopplad efter ca en kvart, ringer upp igen och då får jag 205 min kötid. Chatten är ju bra om man har en "enkel" fråga. Men sist jag skrev där fick jag massa motfrågor vad som står där och hur det ser ut där osv...tar sjukt lång tid.Så, bättre öppettider på telefon vinner ni på. Alternativt fler folk, så man får hjälp snabbare så man kan komma igång att jobba igen. En annan sak är ju att se till att uppdateringar av programmen är genomtänkta och prövade innan dom släpps...så kortkommandon osv finns kvar, dom försvann ju med den senaste i admin...
Foto på LW

LW

  • 20,694 poäng 20k badge 2x thumb

Ja, att ta bort funktioner samt att försämra funktionaliteten på vissa grejer det är riktigt botten, tycker jag.

//L

Foto på Blentarps Redovisning

Blentarps Redovisning

  • 1,544 poäng 1k badge 2x thumb
Tanken var nog inte att dom skulle bort (hoppas jag iaf) men vad jag förstod på en av killarna på supporten så fanns det en diger lista med funktioner som var ändrade. Kan tycka att man borde rätta till det som blivit försämrat snabbt. Sen fattar jag att man inte kan ta allt på en gång, men åtminstone dom viktigaste, såsom att tabben ska funka i ver.registrering, nu måste man använda musen om man inte kan alla sifferkoder utantill. Med ett 20-tal olika företag är det omöjligt (för mig).
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,162 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!
Jag bryter ur din kommentar gällande funktion i Administration för att gå vidare med detta.

Du hittar den nya konversationen här: Tabben vid verifikationsregistrering - Administration
Foto på Malin Hellborgsson

Malin Hellborgsson, Support Manager

  • 1,810 poäng 1k badge 2x thumb
Hej på er,

Vi är absolut inte stolta över de väntetider som vi just nu har till vår support. Vi har för tillfället stora utmaningar med flera av våra produkter. Där jobbar vi självklart med att försöka lösa problemen.
Vi har en pågående rekrytering till supporten, vi har tillfört många nya medarbetare under hösten, men vi behöver bli ännu fler. 
Jag har full förståelse och respekt för era åsikter men jag kan tyvärr inte göra mer än att be om ursäkt för våra långa väntetider just nu. 
Vi jobbar för att hitta en lösning som gör att vi kan leverera en bättre upplevelse. 

Tack för ert tålamod och för ert engagemang, vi hoppas verkligen att vi kan erbjuda en service som möter era förväntningar snart igen. 

Med vänlig hälsning
Malin Hellborgsson 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.