Kundundersökning

  • 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
En av min kunder blev idag uppringd av Visma. Han fick bl a frågan om han var nöjd, vilket han är. MEN, de bevärdigade sig inte med att fråga vilken version han använder. Till saken hör att han använder den "gamla" dBase-versionen 2017.0. Så det svaret kanske inte ger så mycket info om hur era kunder ser på den nya versionen. Jag skulle själv ge 2017.0 ett högt betyg, men 2018.2 får inte något högt betyg av mig (än i alla fall).
Hur tänker ni där?
Foto på Ellge

Ellge

  • 3,184 poäng 3k badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 2
Foto på Marie J

Marie J

  • 3,054 poäng 3k badge 2x thumb
Bra fråga, inväntar ivrigt svaret :) !
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,694 poäng 20k badge 2x thumb
Hejsan!

Jag har kontrollerat här om vi just nu håller på med kundundersökning där vi ringer upp våra kunder och vad jag fått fram så är det ingen speciell undersökning på det viset. Men har man varit i kontakt med vår Support så blir man automatiskt uppringd, där vi bland annat undrar om ärendet blivit löst och hur man upplevde den hjälp man fick. Kanske så att din kund blivit uppringd i samband med att de laddat ner en demo på programmet från vår hemsida - då kontaktar vår försäljningsavdelning dessa kunder.   

Härligt att du gillar version 2017.0, sista versionen för dBase. Förra veckan släppte vi version 2018.3 av Administration där vi ytterligare har förbättrat prestandan SQL-versionen. Läs mer i Versionsnyheterna.
(Redigerad)
Foto på Ellge

Ellge

  • 3,184 poäng 3k badge 2x thumb
Kollade med kunden, han hade inte varit i kontakt med Visma utan blev uppringd helt apropå.

Foto på Ellge

Ellge

  • 3,184 poäng 3k badge 2x thumb
Jo om man har varit i kontakt med support blir man uppringd, men det är av en automatisk telefonsvarare där man svarar med knapptryckningar, detta var en person som ringde upp. ingen demonedladdning heller.
Jag har laddat ner 2018.3 och det finns en del "roliga" buggar kvar där också. Dessutom inget nytt om "kommatecken på ny rad för samma konto i registrering av verifikationer" uselt
(Redigerad)
Foto på Mia Sundin

Mia Sundin, Moderator

  • 2,650 poäng 2k badge 2x thumb
Hej

Som vi nämnt ovan så finns det en del kundundersökningar där undersökningarna i sig har en rad olika syften.

Vi är också medveten om de brister som finns i programmet som vi ständigt arbetar med för att skapa ett mer användarvänligt program. Vi är tacksamma för att ni hör av er och forumet är ett bra ställa att lämna önskemål på vad just ni som arbetar i programmet önskar för förändring. 

Ha en fin dag!
Mia