Ändring av kunduppgifter överförs inte till Administration - Advisor Connect

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Bekräftat
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre. Communitymoderatorn angav följande anledning för att arkivera: .

I Visma Byråstöd överfördes kunduppgifter automatiskt till Admin och Tid. Nu använder vi Advisor och får det inte att fungera. Fungerar det inte lika från Advisor till Admin vid ändring av kundens uppgifter, ex. adress?
Foto på JohannaG

JohannaG

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
  • lätt irriterad

Publicerades för 2 år sedan

  • 3
Foto på Tibor B

Tibor B

  • 810 poäng 500 badge 2x thumb
Tyvärr så gör det inte det, vilket jag också framfört till Visma tidigare. Detta verkar inte vara något prioriterat liksom många andra frågor.
Foto på Rolf Dahlberg

Rolf Dahlberg

  • 1,960 poäng 1k badge 2x thumb
Håller med och årsakterna/mapparna i Advisor Connect läggs inte heller upp automatiskt för varje nytt år, som i Byråstöd. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.