Ändring av kunduppgifter överförs inte till Administration - Advisor Connect

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • (Redigerad)
I Visma Byråstöd överfördes kunduppgifter automatiskt till Admin och Tid. Nu använder vi Advisor och får det inte att fungera. Fungerar det inte lika från Advisor till Admin vid ändring av kundens uppgifter, ex. adress?
Foto på JohannaG

JohannaG

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
  • lätt irriterad

Publicerades för 2 år sedan

  • 3
Foto på Tibor B

Tibor B

  • 740 poäng 500 badge 2x thumb
Tyvärr så gör det inte det, vilket jag också framfört till Visma tidigare. Detta verkar inte vara något prioriterat liksom många andra frågor.
Foto på Rolf Dahlberg

Rolf Dahlberg

  • 1,950 poäng 1k badge 2x thumb
Håller med och årsakterna/mapparna i Advisor Connect läggs inte heller upp automatiskt för varje nytt år, som i Byråstöd.