Lägga upp ny leverantör - eEkonomi

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När jag ska lägga upp en ny leverantör så står bara programmet och snurrar! Varför? Händer med flera av mina kunder. Och ja, jag har rensat cach minnet!
Foto på Sara

Sara

• 1,368 poäng 1k badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Annica

Annica

• 5,882 poäng 5k badge 2x thumb
Det låter konstigt - jag har lagt upp flera leverantörer de sista dagarna och inte haft några problem. 
Foto på Linnéa Sterner

Linnéa Sterner, Moderator

• 1,078 poäng 1k badge 2x thumb
Hej Sara! Det låter märkligt. 

Vore toppen om du kunde höra av dig till vår support så kan vi hjälpa dig att felsöka ditt program!

Telefonnummer: 0470-70 62 00
Eller via vår chatt.

/ Linnéa
Foto på Cecilia Bergkvist

Cecilia Bergkvist

• 82 poäng 75 badge 2x thumb
vi har samma problem med flera av våra kunder
Foto på Pacsac

Pacsac, Champion

• 49,122 poäng 20k badge 2x thumb

något är knas med Inköp s modulen.

Till slut kom jag in, men det var segt (tog väldigt lång tid)

(Redigerad)
Foto på Theodor Ahlström

Theodor Ahlström, Moderator

• 5,194 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Cecilia och Pacsac,

Vet att det var några dagar sedan ni skrev in och hoppas att det fungerar som det ska för er nu. Jag kan inte se att vi har några driftstörningar eller liknande just nu och tycker att det har fungerat bra för mig i eEkonomi under veckan. Om problemet skulle återkomma så kan ni börja med att testa i en annan webbläsare för att se om det gör någon skillnad. Det går även att se om vi har någon driftstörning eller liknande på vår status-sida. Om det inte skulle hjälpa så får ni gärna höra av er till oss antingen på telefon som Linnéa skrev ovan eller på chatten som ni hittar på sidan kontakta oss.

Ha en fin dag!
/Theodor 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.