Lång väntetid på chatten

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Först får man kontakt där det står, din väntetid är 1 minut. Sedan får jag detta mellande "Jag kommer att besvara din fråga så fort som möjligt" efter det tar det allt mellan 20-45 minuter. Inte ok!
Foto på nycamilla

nycamilla

  • 284 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 2
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

  • 67,368 poäng 50k badge 2x thumb
Prova igen nycamilla så får vi hoppas att vi är på hugget

Mikael
Foto på nycamilla

nycamilla

  • 284 poäng 250 badge 2x thumb
Det går inte,  jag måste jobba. Jag har även ringt supporten, fick svar på att det var 119 minuters väntetid. Det är ju helt absurt! 
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

  • 67,368 poäng 50k badge 2x thumb
Jag hittar ingen fråga från dig? jag kanske inte finns i den slingan?

Mikael
Foto på nycamilla

nycamilla

  • 284 poäng 250 badge 2x thumb
Vad menar du nu, vilken slinga? Jag lämnade mitt telefonnummer, så supporten skulle ringa upp.
Foto på nycamilla

nycamilla

  • 284 poäng 250 badge 2x thumb
Dvs "Vill du bli uppringt istället" tryck 1, uppge till telefonnummer avsluta med #
Foto på mikael pettersson

mikael pettersson

  • 67,368 poäng 50k badge 2x thumb
Sorry Camilla
Jag har tolkat detta helt fel.
Jag drar mig stillsamt tillbaka :)

Mikael
Foto på nycamilla

nycamilla

  • 284 poäng 250 badge 2x thumb
Även detta tog onödigt tid. En summering av Visma support.
Foto på Laila

Laila

  • 12,496 poäng 10k badge 2x thumb
Det är hopplöst med supporten, det går inte att komma fram per telefon heller och betydligt sämre öppettider där än förut
Foto på Lotta

Lotta

  • 832 poäng 500 badge 2x thumb
Kan inte annat än att hålla med, kraftiga försämringar för oss kunder :(
Visma tänk om och återgå till tidigare öppettider 
Foto på nycamilla

nycamilla

  • 284 poäng 250 badge 2x thumb
De vet att ekonomer inte har tid att byta mjukvara och program hur som helst. Därför lär detta fortsätta, dvs med usel svarstid. Vi borde vara mer "ombytliga" så skulle de inte kunna hålla på så här.
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,486 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Så som du beskriver det nyCamilla ska det inte fungera med chatten och jag ber om ursäkt för att du fick vänta så. Jag har tagit upp det med berörda. Prova gärna igen nu, så du får svar på din fråga.
Foto på Tina

Tina

  • 222 poäng 100 badge 2x thumb
Jag har samma erfarenhet idag. Och en värre är att man väntar och väntar för jag kan lova att man letat i forumet efter svar så får man något drygt svar som denna fråga finns i en tråd i forumet och sen hoppar en länk upp och den svarar inte heller på min fråga ...Ehhhhh men snälla svara på min fråga nu när jag äntligen fått kontakt....Idag var verkligen inget roligt folk på chatten 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.