Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Leveransadress går inte att få fram

Jag var just inne på ett kundkort som visade sig ha flera leveransadresser. Den som jag skulle ha byttes ut när jag redigerade något, vet inte hur det hände, men när jag skulle byta tillbaka gick det inte på något normalt sätt, utan jag var tvungen att radera den leveransadress jag inte ville se (in i redigeringsfunktionen och radera alltså)! Det här strulet har ju uppkommit i den nya databasen där man inte kan välja fritt utan måste söka med hjälp av bokstav eller siffra. Vad tänker ni om detta?

2 SVAR 2
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hejsan AnnaB!

För att få upp de olika leveransadresserna som en kund har måste man radera det som står i fältet & först därefter ta upp listan, då ska du kunna se alla leveransadresser som ligger upplagda på denna kunden.
Detta ändrades i SQL-versionerna. 

Ha en trevlig dag! 

/ Emma 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det har fortfarande inte hänt något när det gäller avvikande leveransadress, varför inte samma funktion som i er ref eller vår referens. När man klickar på ikonen borde alla referenser respektive avvikande leveransadresser komma upp när man börjar med en bokstav på referenserna kommer de namn upp som börjar på dessa men så är inte fallet på avvikande leveransadress. Borde det inte fungera på liknande sätt? Vi har version 2019.0 . Detta har blivit problem sedan ni ändrade till SQL-versionerna. Prioritera detta problem och att det blir bra och tidseffektivt igen.