Leverantörsfakturor efter uppdatering till 2017.1 - Administration

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Då jag lägger in leverantörsfakturor i reskontra efter uppdateringen till 2017.1 säger programmet att det redan finns en faktura med det numret. Nu kan man ju bara knappa vidare ändå, men det bör ju inte komma upp någon varning när det inte stämmer.
Foto på PV

PV

  • 100 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på DMD-Consulting

DMD-Consulting

  • 2,562 poäng 2k badge 2x thumb
Samma här. Dock räcker det att jag går ut ur kortet och sedan in igen så kommer det rätt igen och funkar...
Dessutom får man nu inte stå i någon annan flik än Flik 1 & 2 för att man ska kunna välja ny faktura för annars blir det galet och när man växlar till rätt flik så vill den stänga ner fakturan istället...
Foto på Linnea Norden

Linnea Norden, Moderator

  • 5,884 poäng 5k badge 2x thumb
Hej PV och DMD-Consulting!

Detta meddelandet uppstår om ni när ni står i listan på alla leverantörsfakturor har valt att bara visa Ej slutbetalda eller Slutbetalda fakturor. Om ni däremot väljer att visa tex Alla fakturor så får ni inte meddelandet. 

Detta kommer korrigeras till kommande versioner av programmet. 

/Linnea
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Content Producer - Administrationsfamiljen

  • 30,906 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Jag vill uppdatera i tråden att dessa problem löstes i version 2017.11. 

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.