Lönebeskedet visar inte raderna för tillägg före skatt - eEkonomi

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Jag har gjort ett lönebesked och lagt till semesterersättning och restidsersättning som tillägg före skatt med tillhörande textrad för att beskriva vad det är.

När jag nu förhandsgranskar utskriften så syns inte dessa rader. Jag har då bara timlön till ett visst belopp och under det summa bruttobelopp på ett högre belopp. Vad gör jag för fel, det kan väl inte vara meningen att det ska vara så, måste bli förvirrande för den som får lönen?

Och nu är det ju lite extra irriterande att jag inte kan spara utkastet i väntan på svaret...

Foto på mawa

mawa

• 360 poäng 250 badge 2x thumb
  • irriterad

Publicerades för 4 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Sara Lindblom

Sara Lindblom, Moderator

• 3,136 poäng 3k badge 2x thumb
Hej!

Jag testade att lägga upp ett exakt likadant lönebesked hos mig och när jag förhandsgranskade kunde jag se samtliga tillägg specificerade samt textraderna. Det ska alltså inte se ut som på din bild. Vår support kommer ta kontakt med dig för att försöka reda ut varför det blir fel.
(Redigerad)
Foto på mawa

mawa

• 360 poäng 250 badge 2x thumb
Nu har jag testat att lägga upp det en gång till, det gick inte. Jag har tagit bort lönebeskedet och lagt upp det en gång till, det gick inte. Jag tog bort lönebeskedet och tog bort den anställde och la upp allt en gång till, det gick inte. Jag försökte överlista den och lägga upp det som återkommande lön på varje besked, då sparas inte de raderna på den anställde ens. Vi är hemskt oense lönebeskedet och jag, så det är bra om ni kontaktar mig.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.