Lösenordet funkar inte -Visma Scanner

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej! Jag kommer in via mitt lösenord på datorn men på appen (Visma Scanner) kommer jag inte in med samma lösenord. Hur göra?  Jag har ändrat lösenord samt stängt ner och deletat appen för att sedan hämta den igen, men inget funkar.
Foto på kronBee

kronBee

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Ytterhogdal

Ytterhogdal

  • 1,754 poäng 1k badge 2x thumb
Rensa historiken I webläsaren
Foto på kronBee

kronBee

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
Har en Iphone. Vart gör man det? 
Foto på Ytterhogdal

Ytterhogdal

  • 1,754 poäng 1k badge 2x thumb
Foto på kronBee

kronBee

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
Jag laddade ner den och gjorde som instruktionerna men det funkar ändå inte. 
Foto på fotograhn

fotograhn

  • 192 poäng 100 badge 2x thumb
Inget av de programalternativ som dyker upp vid inloggning till appen heter "Visma eEkonomi". Jag får upp en lista med Visma AccountView, Visma Administration, Visma eAccounting, Visma Expense, Visma Mamut, Visma Netvisor, Visma Severa. Men alltså inte eEkonomi.
Foto på Victor Magnusson

Victor Magnusson, Manager Team Onboarding

  • 9,912 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Snaxalig.

Det låter som om du har appen på engelska. Visma eAccounting= med Visma eEkonomi.

Välj den och du ska se att det rullar på fint sen. Ha en fin söndag

/Victor
Foto på fotograhn

fotograhn

  • 192 poäng 100 badge 2x thumb
Tack för uppmuntran, Victor. Men dessvärre får jag felmeddelande ändå "You don't have access to the service". Behöver jag aktivera den på något sätt innan jag kan logga in i Scanner-appen?
(Redigerad)
Foto på fotograhn

fotograhn

  • 192 poäng 100 badge 2x thumb
Nu. Någon har adderat Visma Scanner till Mina tjänster, så nu har jag godkänt villkoren och ska nog kunna komma igång med det. Tack.
Foto på Victor Magnusson

Victor Magnusson, Manager Team Onboarding

  • 9,912 poäng 5k badge 2x thumb
Hej,

Ja jag tog mig den friheten att aktivera tjänsten. Då du verkade vilja ha tjänsten, den är kostnadsfri och din e-postadress var administratör för ditt konto.=) Hoppas du kommer igång nu och att du kan få en bra söndag med kvittona på rätt plats.

/Victor
(Redigerad)
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

  • 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej,

Testa att avinstallera Appen och installera den på nytt

/Susan
Foto på Petalm

Petalm

  • 60 poäng
Sorry snor tråden lite..jag får att jag inte har tillgång till tjänsten efter att ha tryckt på inloggningen..jag har VismaEekonomi. Behövs något annat ab också? /Peter

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.