Mail överföring från Office 365 till en kund i Visma Advisor fungerar inte längre.

• 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 9 månader sedan
  • Pågående
Mail överföring från Office 365 till en kund i Visma Advisor fungerar inte längre i Google chrome, Microsoft Edge. Det tycks bara fungera i gamla internet explorer är detta någonting ni kikar på? Det har varit så ganska länge nu. Kan man göra någonting själv åt problemet?
Foto på Max Blomqvist

Max Blomqvist

• 152 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 9 månader sedan

• 1
Foto på Mathias Vahlgren

Mathias Vahlgren, Produktansvarig - Visma Advisor och Visma Byråstöd

• 6,330 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Max!
Vi har ett problem med inloggningen mot Advisor från Office 365, se bifogad bild om du har samma problem: 

Vi hittade det här problemet igår och håller på och testar en lösning just nu. Förhoppningsvis är det rätt lösning och i så fall borde vi kunna få ut en fix under dagen eller morgondagen. 

Med vänliga hälsningar

Mathias Vahlgren
Foto på Max Blomqvist

Max Blomqvist

Hej! Precis samma fel hos oss det fungerar dock i explorer :)
Foto på Mathias Vahlgren

Hej igen!
Vi har precis släppt en ny version med en buggfix som fungerar när jag testar i min Office 365. Kan du testa igen?

Hälsar

Mathias
Foto på Max Blomqvist

Max Blomqvist

Nu fungerar det att logg in via Chrome! Men ser att det fortfarande är en liten bugg. Om man får ett mail och sparar det, fungerar det fint. Om jag sedan svarar på mailet och får ett svar som jag vill spara, då får jag detta meddelande :

Total number of Emails imported: 1 With errors, not possible to import: 1 With warnings: 0 Ok: 0

/Max
Foto på Mathias Vahlgren

OK, vi kollar på det...

Ha en härlig helg!

Mathias