Ser inte mailat underlag till eEkonomi

  • 1
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej! Jag har mailat in underlag (ej via appen) till mailadressen som finns i Scanning appen men underlaget kan jag inte se när jag loggar in i eEkonomi. Vad är fel?
Foto på Kristin

Kristin

  • 130 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
  • 1
Foto på Philip Hjelmberg

Philip Hjelmberg, Fd Moderator

  • 3,900 poäng 3k badge 2x thumb
Hej Kristin!

Har du skickat fakturorna via din @vismadoc.net eller @autoinvoice.se-adress?

Med vänliga hälsningar
Philip
Foto på Kristin

Kristin

  • 130 poäng 100 badge 2x thumb
Hej!
vismadoc
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

  • 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej Kristin,

Om jag förstår dig rätt så har du mejlat ett underlag till e-postadressen du har under Inställningar i Scanner Appen.
Testade att göra detsamma hos mig och när jag sedan öppnar upp mitt eEkonomi och går in under Inköp - Bildunderlag så finns det jag mejlar under Ej kopplade bilder.

Det enklaste är om du har möjlighet att kontakta oss via chatt eller telefon så vi kan kika vidare på varför det fungerar för dig.

Ha en fin dag
/Susan

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.