Mall Faktura Vit - Med stöd för hus - Fakturering

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 3 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Använder mig av mallen i rubriken, men då jag har långa benämningar på produkterna jag säljer så går benämningsraden in och över "lev ant" och "enh" så att det blir en enda röra.
Jag har försökt att minska bredden på benämningsraden i inställningarna, men kan inte ens förhandsgranska. Jag får bara massa felkoder.
Hur ska jag gå tillväga för att lösa detta?
Använde tidigare Silver, men var tyvärr tvungen att frångå den då mitt org nr inte kunde komma med där.
Tacksam för hjälp.
Foto på kimpis

kimpis

• 130 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Johan Nicklason

Johan Nicklason, Moderator

• 2,528 poäng 2k badge 2x thumb
Hej!

Rent generellt kan man anpassa mallarna helt efter egna behov så det går självklart att få in organisationsnummer på mallarna med temat Silver om du hellre vill använda någon av de mallarna.

Om vi utgår från din mall med temat Vit kan du ändra benämningsfältet så att det blir bredare men då måste du även flytta objekten levererat antal, enhet, a-pris och summa mer till höger för att benämningen inte ska skriva över dessa fält. Du kan även ändra storleken på stiltypen brödtext så att texten blir mindre.

Vad får du för felkoder? Jag misstänker att du saknar vissa stiltyper och i så fall står det i felmeddelandet vilka stiltyper du måste ha för att mallen ska fungera.

/Johan
(Redigerad)