Mejlat underlag dyker inte upp - Scanner

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej!

Jag försöker skicka en faktura med bifogad pdf som underlag till Visma Scanner, men den epostadress som jag har fått i appen verkar inte fungera. Kan man felsöka detta på något sätt? Hur lång tid ska man räkna med att det tar?

Jag har dubbelkollat adressen och kan skicka e-post korrekt till andra.
Foto på Niklas

Niklas

  • 120 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,952 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Niklas!

Märkligt, när jag testar hos mig så fungerar det utan problem. 

Det jag funderar på är om du inne i korrekt bolag, så att du inte inne i appen står i ett bolag och inne i webbläsaren står i ett annat. Börja med att kontrollera detta.

Kontrollera även om du angett att underlaget ska skickas direkt till ekonomisystemet eller om det ska dyka upp i appen först. Detta ser du i appen under ikonen uppe till vänster - Inställningar - Skicka direkt till ekonomisystemet. Är det ibockad så kommer underlaget dyka upp inne i eEkonomi under Inköp - Bildunderlag. Om den inte är ibockad så ska du först se underlaget i appen, innan du skickar det vidare till eEkonomi. 

Återkom om det fortfarande inte fungerar.

Ha det fint!

Moa

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.