Mejlat underlag dyker inte upp - Scanner

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Hej!

Jag försöker skicka en faktura med bifogad pdf som underlag till Visma Scanner, men den epostadress som jag har fått i appen verkar inte fungera. Kan man felsöka detta på något sätt? Hur lång tid ska man räkna med att det tar?

Jag har dubbelkollat adressen och kan skicka e-post korrekt till andra.
Foto på Niklas

Niklas

  • 120 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Moa Lundberg

Moa Lundberg, Moderator

  • 9,722 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Niklas!

Märkligt, när jag testar hos mig så fungerar det utan problem. 

Det jag funderar på är om du inne i korrekt bolag, så att du inte inne i appen står i ett bolag och inne i webbläsaren står i ett annat. Börja med att kontrollera detta.

Kontrollera även om du angett att underlaget ska skickas direkt till ekonomisystemet eller om det ska dyka upp i appen först. Detta ser du i appen under ikonen uppe till vänster - Inställningar - Skicka direkt till ekonomisystemet. Är det ibockad så kommer underlaget dyka upp inne i eEkonomi under Inköp - Bildunderlag. Om den inte är ibockad så ska du först se underlaget i appen, innan du skickar det vidare till eEkonomi. 

Återkom om det fortfarande inte fungerar.

Ha det fint!

Moa