Missad tjänst och bristande support

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Beställde i våras er tjänst Ekonomiöversikt. Fick en faktura en bit in juni på en period som började den första juni. Betalade den och har ännu inte fått åtkomst till tjänsten. Perioden går ut om en månad. Har idag ring till supporten vid två tillfällen och blivit bortkopplad efter en dryg kvart vid dessa tillfällen.  Vill inte fasta vid telefon på min ålders höst med någon som uppenbarligen inte vill svara utan avsäger mig den tjänst jag inte fått och kräver pengarna tillbaka svara /Lars Olsson
Foto på Lars Olsson

Lars Olsson

  • 70 poäng

Publicerades för 2 år sedan

  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 93,096 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Jag ser till att någon kontaktar dig direkt!

/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.