Mobilscanner och Administration

  • 3
  • Problem
  • Uppdaterades för 11 månader sedan
  • Löst
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Varje gång jag ska registrera en verifikation så försvinner kopplingsrutan och jag måste öppna upp den på nytt. Tidigare fanns rutan kvar. Är detta något ni kommer åtgärda Visma? 
Enligt supporten är det bara 1 extra knapptryckning men det är det inte, det är 1 VARJE gång jag ska lägga in ett nytt verifikat.
Foto på petra

petra

  • 114 poäng 100 badge 2x thumb
  • Trött

Publicerades för 1 år sedan

  • 3
Foto på Helena Andersson

Helena Andersson, Application Specialist Administration/Tid/Autocollect/AutoInvoice

  • 7,182 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Petra!
Jag ser att det blir precis som du säger och det var inte riktigt tanken eller meningen. Jag har tagit det vidare och hoppas det kan bli som tidigare.
Foto på petra

petra

  • 114 poäng 100 badge 2x thumb
Jag har version 2018.1 och blir automatiskt uppdaterad av vår it-leverantör när nya versioner kommer.
Ursäkta sent svar. 
Foto på Johan

Johan

  • 834 poäng 500 badge 2x thumb

Hej igen Petra,

ursäkta sen återkoppling...mycket nu när byråanstånden för skatte börjar löpa ut.

:-)

Ang. QR-kod - ja, de funkar säkerligen som förut MEN prova att köra visma Skanner med QR kod (utan att skriva in något) och så kör du det till Visma Administration så får du se vilken information som kommer med....blir liksom pannkaka då (i motsats till Visma eEkonomi där det funkar bra).

MVH

J.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.