Fel mejladress för konto hos NameISP - Webshop/Webshop +

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 1 månad sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Hej! Nu när jag skulle skapa ett konto hos NameISP för att beställa en domän lite hastigt så jag råkade jag få in en bokstav för mycket och kan därför inte bekräfta min e-post. Loggade in på NameISP kontot och ändrade e-posten men trots det så står den gamla/felaktiga kvar vid beställning. Står även när man ska beställa en ny domän att man ska kontakta Vismas support om man vill byta e-post! Hur ska jag göra?
Foto på Victor Isaksson

Victor Isaksson

  • 70 poäng
  • Klumpig

Publicerades för 1 månad sedan

  • 0
  • 1
Foto på Robin Melldén

Robin Melldén, Produktansvarig - Website/Webshop, AutoInvoice & AutoCollect

  • 2,230 poäng 2k badge 2x thumb
Hej Victor,

Vänligen kontakta vår support så kan de hjälpa dig. Kan vara så att vi behöver NameISP's hjälp men jag rekommenderar att du börjar med vår support.

Mvh
Robin