När blir Visma Lön Anställd redo att använda skarpt?

  • 2
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 10 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

jag har numera testat VLA tillsamman med Visma Lön. Visma Lön fungerar relativt bra, men så snart VLA kopplas på blir allt skit. Så jag kopplar av VLA numera, för jag orkar inte slåss med alla våra anställda, och försvara ett program som inte är redo för användning. 
Idén är bra, så när det kommer fungera, vill jag åter jobba i det. 
Användarvänligheten i Visma Lön är inte jättebra, men med VLA är det helt vid siden om, för det var väl tänkt att det skulle bli enklare för anställda såväl som löneadministratörer, och det blir bara tvärtom... men det kanske bara är jag... jag tester lite i det dolda, för det kan väl ändå inte vara korrekt att ett företag av er kaliber skickar ut något som inte är klart... eller..? för Resa & Utlägg hade jag tänkt som nästa steg... men först måste jag få Visma Lön Anställd att köra... om jag får tid...
Foto på marg

marg

  • 398 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 11 månader sedan

  • 2
  • 2
Foto på Linda

Linda

  • 350 poäng 250 badge 2x thumb

Håller med dig, Lön Anställd i kombo med Lön fungerar inte bra. Jag använder även Resa & Utlägg och där har jag i alla fall inget att klaga på. Så det vågor du koppla på.
Foto på Christel

Christel

  • 6,204 poäng 5k badge 2x thumb

Håller med. Hade tänkt börja använda det men eftersom det är strul bara med att ha kopplingen mot Mitt lönebesked, vågar jag inte. Mycket tråkigt att man ska behöva känna sig så osäker på programmet.
Foto på Jenny

Jenny

  • 5,522 poäng 5k badge 2x thumb
Håller med, lägger väldigt mycket tid idag på att fixa saker som inte fungerar eller förklara för oroliga anställda varför tex semestersaldon inte stämmer när jag har pågående lönekörning... 
Eller tid för att ta fram rapporter manuellt för att få ut statistik vi behöver.
Foto på Jesper Fogelström

Jesper Fogelström, Application Specialist Lön/Lön Anställd/Resa&utlägg

  • 6,332 poäng 5k badge 2x thumb
Hej! 
Ursäkta sent svar i denna tråd. 
När vi lanserade tjänsten Lön Anställd så fick ett antal kunder en del olika fel vilket senare har gjort att andra följdfel uppkommit. Vi har jobbat stenhårt på att lösa och förbättra de funktioner som inte fungerat som det ska och nu känner vi att vi är på banan igen med detta. Jag förstår den frustration ni känt och även era anställda. Om ni fortfarande har något typ av fel skulle jag vilja att ni kontaktar oss via telefon 0470-706200 så ska vi se till att vi löser era problem. 

// Jesper

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.