När finns det planer på ny version av administration och lön 600?

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 4 år sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När finns det planer på ny version av administration 1000 och lön 600?
Foto på HGK

HGK

• 90 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 4 år sedan

• 0
  • 1
Foto på Jennie

Jennie

• 2,052 poäng 2k badge 2x thumb
Jag fick ny version av visma lön 600 igår. Version 2016.04
(Redigerad)
Foto på Carl Cipranic

Carl Cipranic, Fd anställd

• 2,484 poäng 2k badge 2x thumb
Hej!

Den nyaste versionen av Visma Lön 600 är 2016.04, den senaste versionen av Visma Administration är 2015.23.
Båda finns att ladda ner om du loggar in på min sida med dina användaruppgifter och går till Support - Ladda ner under mina program.

Tack för din fråga!

/Carl
Foto på HGK

HGK

• 90 poäng 75 badge 2x thumb
Tack! Eftersom det kostar en del för oss när IT-supporter som sköter vårt nätverk ska ladda in nya versioner, var jag intresserad av när kommande versioner kommer. Detta för att inte precis lagt pengar på en uppdatering när det kommer ytterligare en ny version. Bla kan det ju krävas en uppdatering på lön 600 när sociala avgifter förändras för ungdomar from juni månads löner. Därav min lite konstiga fråga. /Margareta
Foto på Kalle Lindblad

Kalle Lindblad, Moderator

• 5,312 poäng 5k badge 2x thumb
Hej HGK!

Jag förstår absolut din frågeställning. När det gäller löneprogrammet har det varit lite oturligt med flertalet rättningsversioner inom ett kort intervall, och även om vi listar felen/buggarna så fort de upptäcks, kan självklart sådana här situationer uppstå. Normalt sett går det ju en betydligt längre tid mellan släpp och då hamnar ni inte i ett sånt här läge. Hur som helst tar jag till mig av det du säger och tar din åsikt/fråga vidare till ansvariga.

Tack för ditt inlägg!
(Redigerad)
Foto på Mikael Magnusson

Mikael Magnusson

• 846 poäng 500 badge 2x thumb
Eventuellt gällde frågan när nya Lön 600 kommer, med den nya designen. Den skulle nämligen ha lanserats redan förra hösten. Jag såg den i april 2015 och den var modern och uppdaterad. Hoppas också på det nya gränssnittet inom det snaraste :)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.