När kommer uppdateringen för löneköring 2019? - Lön 100/300/600

• 0
  • 2
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 månader sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

2019
Foto på erlings

erlings

• 370 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 3 månader sedan

• 0
  • 2
Foto på Fanny Örnberg

Fanny Örnberg, Moderator

• 3,864 poäng 3k badge 2x thumb
Hej Erlings,

Nya årsversionen av löneprogrammet (2019.0) beräknas släppas runt jul. Du kommer även se på Min Sida i löneprogrammet när den nya versionen finns tillgänglig för nedladdning. Jag kan även passa på att tipsa om ett foruminlägg som heter Checklistor inför nytt år i Visma Lön som förbereder en bra inför det nya året.

Ha en fin dag!
/Fanny
Foto på Johan

Johan

• 112 poäng 100 badge 2x thumb
Uppdatering tack!
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

• 89,228 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!
Nu finns version 2019.0 att hämta från vismaspcs.se/support/ladda-nerLäs mer: Version 2019.0 av Visma Lön 100/300/600 »
/Anna
Foto på Johan

Johan

• 112 poäng 100 badge 2x thumb
Och den försvann lika fort tydligen, nu hinner jag inte skicka fil till banken även om den kommer på onsdag...
Foto på Anna Svensson

Hej!Vi stoppade versionen för att det var ett fel. Jag kan mejla versionen till dig.Felet uppstår om du har en lönekörning med utbetalningsdatum 2018 som är olåst eller om du låser upp en lönekörning.Version 2019.01 kommer på onsdag.Gott nytt år!/anna
Foto på thosun

thosun

• 210 poäng 100 badge 2x thumb
Andreas säger nu att 2019 finns för nedladdning och att jag ska kolla om det finns öppna lönekörningar innan jag uppdaterar. Jag gör lön i 30+ bolag och att manuellt kolla detta tar massor med tid medan detta skulle ta skit och ingen tid alls för programmet att själv kolla.
Tankar om detta, Anna?
Foto på Anna Svensson

Hej!I version 2019.0 fanns felet att öppna lönekörningar i 2018 ändrades till skattetabell för 2019.Version 2019.01 som du kan ladda ner sedan i onsdags har inte det problemet.Däremot rekommenderar jag att du som vanligt säkerhetskopierar innan du uppdaterar.
/Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.