now get error: No access to module: api_standard

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 4 månader sedan
  • Besvarad
Hello!
Please help!

I get error: No access to module: api_standard

I have API module connect to Visma Eekonomi in my webshop and now i realize its not working anymore ...

Visma change something in API ?

BR
R
Foto på RR

RR

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb

Publicerades för 1 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Community Manager

  • 88,830 poäng 50k badge 2x thumb
Hi R!

Have you made any changes, new company or restart or something like that?

This error indicates that you need to activate the API.
Choose Additional services - Admin/HR, and you'll find and can activate Visma Integration.

/Anna
Foto på RR

RR

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
So it means some person in VISMA just did something wrong and disable API function!

What i know we just change payment yearly  to quartal for Visma Eekonomi

BR
R
(Redigerad)
Foto på Sanna Theodorsson

Sanna Theodorsson, Fd Moderator

  • 5,690 poäng 5k badge 2x thumb
Hi!
I ́m sorry but I can ́t explain why it has been deactivated, we have not made any changes. I can see that you have one active customer number registered at your e-mail, but it also looks as if you started a trial. If you log into www.vismaspcs.se, can you choose two different companies up to the right? I just wan ́t to make sure the API is connected to correct eAccounting. 
Please check that the API is activated and to the correct eAccounting, and it should work. 

/Sanna
Foto på Michael Bratt

Michael Bratt

  • 80 poäng 75 badge 2x thumb
Hej Jag har fått liknande fel, resräkningar som bokförs från "Companyexpense" har fungerat hela året men nu får jag error och kan inte skicka Resräkgningar för bokföring.

Tips tips om att generera ny API nyckel men får felkod. Var har blivit fel?

Failed to connect to Visma Eekonomi: {"ErrorCode":4002,"DeveloperErrorMessage":"ForbiddenRequestException - No access to module: api_standard","ErrorId":"ec819203-4df8-496f-9080-e6499f9e1a1f"}

/Michael
Foto på My Janhall

My Janhall, Moderator

  • 2,260 poäng 2k badge 2x thumb
Hej Michael! 

Jag tolkar det som att frågan avser companyexpence och att det är där felmeddelandet kommer? Om så är fallet så får du gärna ta det vidare med dem i första hand så kan dem hjälpa dig vidare. Du kan maila ditt ärende till companyexpense@visma.com

Återkom om du har ytteligare frågor eller funderingar.

 Ha en fin dag! 

/ My