Nya sätt att samarbeta med Visma eEkonomi och Visma Byråstöd

  • 3
  • Tillkännagivande
  • Uppdaterades för 9 månader sedan
  • (Redigerad)
Nu kan jag berätta att vi kommer utöka eEkonomi-familjen och samtidigt förbättra möjligheterna till samarbete mellan dig och dina kunder.

Vi förstår att dina kunder är olika och att deras behov av hjälp varierar. Vissa vill sköta faktureringen själva, medans andra vill att du som redovisningskonsult ska ta hand om både bokföring och fakturering.

För att samarbetet ska fungera bättre bygger vi därför ut produktfamiljen Visma eEkonomi. Det innebär att Visma eEkonomi kommer finnas i flera varianter så att du och din kund kan välja den variant som passar kundens behov bäst.



(klicka på bilden för att förstora den)

Det bästa är att du som redovisningskonsult alltid har tillgång till den största varianten av Visma eEkonomi, oavsett vilken variant din kund har. Vi kommer löpande utöka med funktioner (små som stora) i den varianten som är anpassade för dig. Vi kommer arbeta för ett flexiblare eEkonomi. 

I Byråstöd bjuder du in dina kunder precis som vanligt, den enda skillnaden är att du nu har fler varianter att välja på. När du har markerat en kund, klickar du Starta - Aktivera samarbete med kunden. Du får sen välja vilken tjänst du vill samarbeta i. När du valt Visma eEkonomi får du välja vilken variant du vill samarbeta i.



En sak som är bra att veta är att Visma Ekonomiöversikt alltid aktiveras när du startar ett samarbete i Visma eEkonomi. Gratisvarianten Visma Ekonomiöversikt Start aktiveras till alla varianter förutom Visma eEkonomi Pro, där ingår den kompletta varianten Visma Ekonomiöversikt.
Obs! Det innebär att även din kund i Visma eEkonomi Start kommer att få ett mejl med inloggningsuppgifter.
Foto på Lisa Henriks

Lisa Henriks, Project Manager eEkonomi/Website/Webshop

  • 19,174 poäng 10k badge 2x thumb
  • Happy

Publicerades för 9 månader sedan

  • 3

Det finns inga svar.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.