OACCEPTABELT !!!!!!!!

  • 2
  • Problem
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Bekräftat
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Måste bara få skicka en synpunkt om er telefonsupport, nu medans jag väntar i kö.......

När jag ringde upp så sas det att kötiden var ungefärlig och det kan jag förstå, men om det är ”ungefär” 27 minuters väntetid, hur kommer det då sig att jag fortfarande sitter i kö och lyssnar på någon som säger ”Tack för att du väntar”, fast det har gått över 2 timmar nu!!!

Förstår att det är svårt att beräkna tiden, men det här känns ju som väldigt stor differens i tid och tyvärr är det inte första gången det händer.

Har ni inte funderat på att införa något som många andra ställen har, där man säger vilken köplats man har? Då kan man ju i alla fall få en uppfattning om hur fort kön rör sig.

 Och ja, jag vet att man kan trycka callback, men det skulle inte hjälpa mig, då jag vanligtvis inte befinner mig på detta kontor några längre stunder och man kan ju bli uppringd flera timmar senare.

Man blir ju också upplyst om massor av gånger medans man sitter i kön och att man även kan chatta på internet, men vissa problem kan man ju inte lösa på det sättet, utan man behöver faktiskt prata med någon!!!

 När man väl kommer fram till er support, så sitter där väldigt duktiga och kompetenta människor så där kan jag bara ge beröm, men den här tiden innan tycker jag är oacceptabel. Finns det några tankar om förbättring???

 

Nu har det gått exakt 2 timmar och 31 minuter sen jag kom fram och jag sitter fortfarande kvar........

Foto på IB

IB

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb
  • uppgiven :(

Publicerades för 2 år sedan

  • 2
Foto på Victor Magnusson

Victor Magnusson, Manager Team Onboarding

  • 9,914 poäng 5k badge 2x thumb
Hej IB,

Det här låter verkligen inte bra.  Vad jag kan se har vi inte någon som står i kö in till våra telefoner sen ganska lång tid tillbaka? Mycket riktigt är det som så, att vi uppskattar en kötid och att den i ditt fall uppskattats till 27 minuter. Vad jag kan se så har du varit i kontakt med oss både via telefon och chat under dagen? Är det efter de kontakterna fortsatt något som du inte fått besvarat?

Skulle det hjälpa dig att bli uppringd imorgon någon mellan 10-14? Eller passar det bättre på måndag? Vi har helgöppet och jag skulle kunna be någon med Compact och Lön kompetens att ringa dig imorgon. Återkom gärna hur du vill att vi löser ditt problem på bästa sätt.

Januari är den månad på hela året som vi har högst tryck in till supporten, vi har under hösten rekryterat ett stort antal medarbetare och vi har ytterligare personer som kommer börja under vintern och våren.

Med Vänlig Hälsning Victor
(Redigerad)
Foto på IB

IB

  • 90 poäng 75 badge 2x thumb

Hej!

Jag har fått mitt problem löst med hjälp av en mycket duktig kille hos er, vid namn Henrik. Men då hade jag som sagt köat i över 2,5 timma! Tycker som sagt att det är ganska långt ifrån "ungefärlig kötid". Och på chatten kollade jag bara om dom visste om det var något fel med supporten, eftersom det tog så lång tid.

Tycker att ni, som sagt, borde införa att man får veta på vilken plats man står, så kan man lättare avgöra om man har tid att vänta eller inte. Den som beräknar kötiderna verkar ju inte vara så tillförlitlig. Har även tidigare flera gånger suttit i kö mer än dubbelt så länge som den uppskattade kötiden, även om det då rört sig om "bara" ca 1 timma.

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.