Obefintlig support för Visma koncern

• 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 6 månader sedan
  • Besvarad
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Enligt hemsidan ska det finns mailsupport för Visma koncern. Jag har ännu inte fått svar på mina frågor via mail som jag skickade för flera veckor sen. Inte så bra eftersom programmet inte är jättelätt att förstå sig på. Om ni inte kan uppfylla det ni skriver på hemsidan tycker jag att ni ska skriva att det inte finns någon mailsupport. 
Foto på asaspo

asaspo

• 478 poäng 250 badge 2x thumb

Publicerades för 6 månader sedan

• 0
  • 1
Foto på Anna Svensson

Anna Svensson, Content Producer - Löneområdet

• 94,338 poäng 50k badge 2x thumb
Hej!

Jag har kikat och kan inte hitta något mejl från dig? Mejlade du till koncernsupport.spcs@visma.com? Mejl som kommer in före klockan 15.00 brukar vi hinna besvara dagen därpå, även för Visma Koncern.
Mvh/Anna
(Redigerad)
Foto på asaspo

asaspo

Ja jag mailade till den mailadressen. Senaste mailet var från 15 april har jag för mig. 
Foto på Anna Svensson

Skicka ett nytt mejl är du snäll så ser jag till att mina kollegor tar hand om det direkt!
/Anna
Foto på asaspo

asaspo

Skulle gärna vilja att supporten letar upp mina mail och besvarar dom utan att jag behöver skicka dom igen. Sammanlagt 4 mail tror jag att det var. De är skickade i första hälften av april. Vill inte i forumet skriva vilken mailadress det är.
Foto på Anna Svensson

Hej!
Jag har mejlat till din mejladress som du har registrerad här i forumet./Anna

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.