Offlineläge

• 3
  • Idé
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Inte planerade
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

När man idag använder Adm, byråstöd, bokslut, skatt m.m. så går ju förstasidan ut på "mina sidor" och man skall då vara inloggad. Det vore ju då fantastiskt om man kunde välja offlineläge, framförallt nu när ni har stora bekymmer med mina sidor och program och inloggning laggar väldigt. Rätt tråkiga väntetider på intet. Och om vi skulle ha problem med internet så får vi samma bekymmer. Och skall man vara krass så räcker det ju om Byråstöd är ute på nätet, att ha mina sidor igång i typ 4-5 program känns ju rätt onödigt.... Så ett offlineläge vore ju fabulöst och bra. 
Foto på AccountantfromHell_singland

AccountantfromHell_singland, Champion

• 24,130 poäng 20k badge 2x thumb
  • luttrad

Publicerades för 2 år sedan

• 3
Foto på Kalle Lindblad

Kalle Lindblad, Moderator

• 5,312 poäng 5k badge 2x thumb
Hej!

Håller med dig till stor del i det du säger, speciellt när det varit så pass mycket problem sista tiden med vår onlinemiljö och tillhörande kopplingar. Tar till mig detta! Som en parentes kan nämnas att vad gäller dessa problem, ska de nu till stor del vara ur världen.
När det gäller offlineläge i programmet är det något som har diskuterats men har ändå landat i att man av olika skäl inte har det alternativet. Däremot är det så att när du först kommer in i programmet och Min sida börjar ladda, kan man direkt, (istället för att vänta), klicka sig direkt till Kunder, Bevakningslistor, eller vart du nu ska navigera dig i programmet. Min sida ska med andra ord inte slöa ned programmet i sig så testa helt enkelt att klicka dig vidare direkt.

Tack för ditt inlägg!
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.