Autocollect - Administration

  • 0
  • 1
  • Fråga
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Besvarad
  • (Redigerad)
Önskar veta lite mer om Autocollect, eller hur jag gårtillväga som har fått en ny kund som ej bet sin faktura (den är på totalt5909kr inkl moms).

Kund gjorde en beställning till på ett lite högre belopp,men jag mailade , att hon fick betala den första fakturan innan hon fickleverans av andra ordern.

Ingen betalning har inkommit, faktura datum är2017-06-08,dvs det har gått 2 månader.
Foto på Gavan Anne

Gavan Anne

  • 70 poäng

Publicerades för 2 år sedan

  • 0
  • 1
Foto på Linnea Norden

Linnea Norden, Moderator

  • 5,766 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Anne!

Vi kommer kontakta dig för att ge dig mer information och hur det fungerar.

/Linnea
Foto på Mita Jonsson

Mita Jonsson, Moderator

  • 30,694 poäng 20k badge 2x thumb
Hej!

Jag vill tipsa om våra gratis-webbinarier på 30 minuter för AutoCollect som vi kommer att ha här framöver. På sidan Välkommen på gratis webbinarie kan du anmäla dig om du är intresserad att vara med, och vill du se ett redan inspelat webbinarie kan du även göra det på sidan. 

Efter webbinariet har du även möjlighet att ställa frågor till oss.