Orderlista

• 1
  • Idé
  • Uppdaterades för 2 år sedan
  • Inte planerade
  • (Redigerad)
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Hej, 

Skulle vilja att någon talar om för mig vart jag kan se alla samlade beställningar ex, om det kommit in 30 ordrar så skulle jag vilja ha en lista så man kan skriva ut en plock/orderlista eller bara bocka av vilka som man plockat/fakturerat . Har PAYSON faktura just nu och när man får en order så syns det inte i fliken "webbshop-order" .. 

Det enda smidiga sätt för att kunna sålla ut eller skriva ut en plock/orderlista är att rota runt imailen där alla kopior på beställningar hamnar! Kan ju inte va tänkt att man ska göra så? 

Är jag helt ute å cyklar eller finns det inget bra sätt att hålla koll på inkommande beställningar och ordrar ?   
Foto på jibox

jibox

• 222 poäng 100 badge 2x thumb

Publicerades för 3 år sedan

• 1
Foto på Susan Åklundh

Susan Åklundh, Fd Moderator

• 15,664 poäng 10k badge 2x thumb
Hej,

Du kan se alla beställningar under Inställningar - Beställningar.

/Susan
Foto på jibox

jibox

• 222 poäng 100 badge 2x thumb
Ok , det va inte svaret på frågan tyvärr!  Den lista som du menar är en sammanställning av beställningar, finns inte ett artikelnummer att tillgå eller en funktion att skriva ut så varför ens ha denna sammanställning kan man undra!  ???? 
Foto på Felix Hermansson

Felix Hermansson

• 1,556 poäng 1k badge 2x thumb
klicka på beställningen du undrar över så kommer all info fram, där inne kan du klicka behandlad när du gjort klart ordern :)
MVH
Felix
Foto på JS Gearco

JS Gearco

• 60 poäng
Går det inte att få fram en orderstock lista som antingen kan styras på art-nr eller på lev datum?
Foto på Sofia Johansson

Sofia Johansson, Moderator

• 5,524 poäng 5k badge 2x thumb
Hej Js Gearco!

Den möjligheten finns inte idag, men jag tar det vidare som ett önskemål för framtiden.

Du kan även kika på dessa trådar så länge: här och här . De två gäller plocklistor och följesedlar på webshoporder.

/Sofia
(Redigerad)

Den här konversationen är inte längre öppen för kommentarer eller svar.