Överföringen av uppgifter till Visma Lön Anställd misslyckades

  • 1
  • Problem
  • Uppdaterades för 4 månader sedan
  • Löst
Arkiverad och stängd

Denna konversation är inte längre öppet för kommentarer eller svar och communityns medlemmar kan inte se det längre.

Just nu så går det inte att lägga upp anställda för tjänsten Visma Lön Anställd. Man möts av ett meddelande efter att man synkroniserat att överföringen av uppgifter till Visma Lön Anställd misslyckades för respektive anställd som man ska lägga till i tjänsten. 

Vi håller på att felsöka och återkommer med mer information här. 
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Application Specialist Visma Online

  • 2,832 poäng 2k badge 2x thumb

Publicerades för 4 månader sedan

  • 1
Foto på Andreas Palmay

Andreas Palmay, Application Specialist Visma Online

  • 2,832 poäng 2k badge 2x thumb
Officiellt svar
Nu fungerar det att synkronisera nya användare till tjänsten Visma Lön Anställd igen!
Om du har anställda som har fastnat i synkroniseringen vill vi att du kontaktar vår support https://vismaspcs.se/kontakta-oss#support
(Redigerad)